Monday 10 June 2013

Bagaimana untuk membuat lelaki jatuh cinta dengan anda seperti Nora Danish ?

Semua gadis-gadis mahu kelihatan seperti dia, sementara semua lelaki ingin mengahwininya ! Siapa lagi kalau bukan Hot Momma Malaysia ,wanita yang indah iaitu Miss Nora Danish.

Ibu lembut ini adalah antara top list dalam senarai gadis yang dicemburui sentiasa. Tetapi bagi tumpuan hari, kita melihat kepada Nora Danish, kenapa lelaki sangat suka pada Nora Danish.. 

Ini tips nya ..  

Pastikan anda sering kelihatan Natural Beauty 




Nora Danish sering kelihatan Natural Beauty . Lelaki tidak gemar wanita mereka kelihatan seperti drag queen , ataupun kelihatan seperti hantu Kak Limah . Makeup yang simple & ringan sahaja sudah memadai ! Nora Danish sering kelihatan segar dengan mengenakan sedikit solekan , lip gloss , mascara ,  rambut yang terurus rapi & sedikit semburan minyak wangi !  Simpan niat anda untuk kelihatan makeup yang heavy pada acara yang tertentu sahaja . 

Jadilah "Manja" tapi bukan "Gedik" 



Nora Danish adalah disayangi kerana dia adalah seorang yang "manja" .Betul tak ? Terlalu manja sangat pun tidak boleh nanti anda nampak terlalu gedik pula! Dalam kajian di universiti ,lelaki selalu menginginkan wanita yang "manja". Bagaimana anda ingin kelihatan manja ? Mudah sahaja berikan ciuman di dahi , jalan berpegangan tangan , bisikkan kata-kata yang indah & sesekali usik melalui text handphone .. Senang sahaja bukan ? Lelaki adalah makhluk yang ganjil sekali . Mereka menikmati waktu-waktu manja sebegini tetapi mereka tidak mahu seorang gadis yang melekat 24jam dengan mereka & berikan sedikit ruang kepada mereka. Tetapi jangan lupa beritahu si dia ! Nanti dia ingat kita dating dengan orang lain pula ! 

Single but Not Available ! 



Ini membawa kembali bagaimana untuk tidak kelihatan 24 jam melekat dengan lelaki . Ingat, berikan lelaki anda sedikit ruang dan masa / privacy time . Jadilah seorang wanita yang boleh berdikari . Belajar dari Nora Danish, kerana dia meletakkan rakan-rakannya , anak dan keluarga di list yang pertama!  Sama ada anda boleh camwhoring dengan adik-beradik, bermain Gwiyomi di hadapan kamera atau hanya makan malam bersama-sama & tidak pernah lupa kawan-kawan anda serta keluarga. Family comes first !  Mereka sentiasa berada di sana untuk anda, oleh itu anda perlu sentiasa melakukan perkara yang sama. Tambahan pula, Girls Day Out amat menyeronokkan seperti pergi ke spa & makan-makan. So apa lagi ? panggil rakan2 anda dan buat temujanji ! 

Rajin Bersenam





Bagaimana Nora Danish kelihatan seksi setiap masa ? Ibu tunggal ini sering mengamalkan yoga & kick boxing untuk mengekalkan saiz body yang menggiurkan ! Bersenam amat bagus untuk badan . Kerana senaman itu menghasilkan endorfin dan adrenalin, hormon-hormon yang boleh buat kita release tension dan happy .  Bila anda bersenam, anda mengeluarkan peluh dan mengeluarkan segala toksin di dalam badan . Kulit juga akan jadi cantik . Bila bersenam secara automatik , kita rasa dahaga dan kita akan minum air dengan banyaknya . Pengaliran toksin melalui kumuhan air kencing akan meninggalkan badan yang cergas & kulit yang gebu .   Badan sihat , kulit lawa , otak cergas ! Lelaki mana pun yang tak mahu sekarang ?? 

Jangan Jadi Kaki Cemburu ! 



Adakah anda sedar anda Kaki Cemburu? Well.. Nora Danish tidak begitu !  Lihat sahaja gambar di atas . Anda pernah terfikir bagaimana perasaan Nora Danish apabila bertemu Fasha Sandha? Yes , belajar lah daripada Nora Danish .. Belajar menjadi matang dan bijak mengawal perasaan cemburu itu . Lelaki amat senang dengan seorang wanita yang memahami mereka. Jangan biarkan perasaan cemburu menjejaskan anda. Cemburu itu tanda sayang tetapi jangan melebihi batas ya ! 

Rajin - Rajin lah Mencantikkan Diri 

Baru-baru ini Nora Danish telah mengeluarkan produk kecantikan yang berasaskan daripada tumbuhan herba yang asli iaitu Bedak Tanaka .. Orang kampung panggil bedak sejuk .. Bedak itu dinamakan Bedak Tanaka TATE by DEA ( Danish Empire Association ) . Bedak Tanaka ini sangat natural kerana diperbuat daripada Kayu Thanaka atau nama saintifiknya Limonia acidissima




 KHASIAT BEDAK SEJUK TANAKA TATE BY NORA DANISH
  ===================================================
- Mengecutkan jerawat
- Menghaluskan kulit
- Mencerahkan kulit
- Menghilangkan jeragat
- Melembutkan kulit
- Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Sebagai Agen pelindung cahaya matahari
- Menyelesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk 


Bau Bedak Tanaka ini seperti sandalwood .. sangat wangi dan tekstur yang ringan . Mahu order ?
Boleh..
 
HARGA:
RM40(S), RM45(S/S)
40GM/jar
-harga termasuk kos pos-

atau sms/whatsapp ke 012 9878600




Comel je budak Myanmar ni pakai bedak tanaka sebelum pergi sekolah .. Hehe ...


So , Selamat Mencuba ! Good Luck and all the best semua ! 


Suka tips ini ? Comment la sikit .. Thanks for reading ! 


No comments: