Tuesday 15 January 2013


KHASIAT  KRIM KUNYIT ... 

Bau yang sangat wangi .. Krim Kunyit herba yang sangat digemari oleh para kaum wanita zaman ini ! Selamat dan sangat natural !!







Mencerahkan, melembutkan, dan memberi perlindungan kepada kulit 

 


Krim Kunyit tidak melekit sama sekali dan diperkaya dengan bahan botani semula jadi untuk memberikan kesempurnaan wajah , mencerahkan, melembutkan dan perlindungan kulit.

Satu produk yang memberi rasa kemewahan pada kulit yang mesra dan selamat . 

Tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya. 

Ia memberikan anda kulit yang licin, cerah dan lebih. Ia juga membantu dalam mengurangkan lingkaran kulit gelap, age spots , freckles dan nada kulit tidak sekata sambil mengawal keseimbangan kelembapan kulit.

 Ini gabungan unik juga membantu mengawal pelepasan lebihan minyak kulit untuk mengurangkan ketidakselesaan , kemerahan dan iritasi pada kulit wajah 




KRIM KUNYIT MEMPUNYAI 8 KALI GANDA KHASIAT VITAMIN E !!!  




ARAHAN : 
1 ) Bersihkan muka & leher.
2 ) Sapu pada wajah dan urut dalam gerakan membulat menaik sehingga diserap.
3 ) Sesuai untuk semua jenis kulit.




RAMUAN (HERBA UTAMA)

Sandalwood = Herba yang paling terkenal dan digunakan secara meluas dalam rumusan penjagaan kulit dalam Ayurveda dikenali sebagai Chandana (putih) selama berabad-abad. Ia mempunyai pelembab, mempunyai bau yang menenangkan, mengimbangi kelembapan kulit , memberi kesan dengan melegakan gatal-gatal, kerengsaan & dan melembutkan kulit. Ia berkesan melegakan keadaan jerawat, mengurangkan kedutan, garis-garis halus, dan memperbaiki keadaan kulit yang tidak sekata.



 

Suwandakottan = Minyak pati yang terdapat dalam herba ini mempunyai kuasa penyembuhan kulit. Bertindak sebagai agen semulajadi menghentikan jerawat. Herba ini ditemui dalam membantu tumbuhan berfungsi untuk mengekalkan rembesan sebum pada kulit untuk mencegah pembentukan bintik hitam dan jeragat.





Neem ( daun semambu ) = Digunakan banyak dalam perubatan Ayurveda. Ia mempunyai aktiviti anti-mikrob, anti radang dan ia melegakan dalam beberapa masalah kulit. Ia juga menyembuhkan keadaan kulit dengan khasiat penyembuhan, dan meremajakan wajah. Ia membantu menyembuhkan keadaan jerawat dan keupayaan untuk mengawal pembentukan jerawat.



Kunyit = Sebagai agen pembersihan. Banyak bukti saintifik menunjukkan bahawa ia mempunyai manfaat besar untuk penjagaan kulit. Ia mempunyai anti-mikrob, anti radang, anti oksidan & antibiotik pada wajah yang juga membantu dalam menyembuhkan keadaan kulit,mencegah freckles,dan  memberi pemutihan kulit secara semulajadi. Ia juga membantu dalam mengekalkan keseimbangan kelembapan kulit semulajadi sambil meremajakan kulit. Perkara-perkara yang aktif yang ditemui dalam membantu tumbuhan mengekalkan warna kulit dan memperbaiki warna kulit yang tidak sekata.




Venivel =  Herba yang telah digunakan untuk pelbagai aplikasi ayurveda lebih 1000 tahun. Mempunyai ciri-ciri anti-mikrobial & anti-oksida. Bukti penemuan penyelidikan moden ia adalah manfaat dalam rawatan penjagaan kulit. Ia membantu kulit yang sihat dan untuk meningkatkan kelembapan dan keremajaan kulit. 





Welmee (likuoris) = Licorice sebagai anti radang, astringen, anti-mikrob, agen radikal bebas, penyerapan UV, membantu mengurangkan kecacatan, freckles, dan rupa perubahan warna kulit. Ia sungguh mengakui, berkhasiat, dan menghidrat kulit. Ia mempunyai keupayaan mengawal pembentukan melanin dalam kulit untuk memberikan kulit yang lebih cerah. Anti mikrob, anti oksidan dan anti-radang hartanah bantuan ekstrak berkhasiat meremajakan kulit dan melicinkan jauh daripada kedut dan garis-garis halus.





MAKA SEMUA KHASIAT INI BOLEH DIDAPATI DALAM SATU BOTTLE SAHAJA !




testimonial daripada seorang pengguna setia ..


Boleh digunakan sebagai krim siang dan krim malam .. Boleh di bawa sembahyang kerana intipatinya yang selamat dan halal . 

SIMPLE AND EASY .. JUST APPLY ON YOUR FACE AND GET A HEALTHIER COMPLEXION !

How to get this ?

RM 25 for 1 bottle ! 20g per bottle . boleh tahan 2-3 bulan .. Jimat dan berkesan !
Call / Whatsapp : Lora , +60129878600
Facebook : Lora Dash
Facebook page : Suffy Grooming

Email : suffygrooming@email.com
Blogs : www.suffygrooming.blogspot.com
Address : SUFFY GROOMING & IMAGE ( 002161908-V)
B-5-8 , PLAZA MONT KIARA , MONT KIARA ,
50480 , KUALA LUMPUR
JANGAN TENGOK SAHAJA ! MARI ORDER DAN DAPATKAN KULIT CANTIK SEKARANG !!




No comments: